חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותים

ניקוי בקרח יבש

על היתרונות המיוחדים של CRYONOMIC®:

 צריכת קרח יבש הנמוכה והחסכונית ביותר
 ביצוע אמין ורציף
הגברת יעילות ניקוי וחידוש ע"י תאורת לדים מיוחדת המשולבת באקדח ההתזה
 שליטה מלאה מרחוק
 בקרה מושלמת על נפח האוויר
יכולת עבודה וגישה ממרחק של 100 מטר + ממכונת ההתזה
הראשונה באירופה והמובילה בעולם בפיתוח טכנולוגיות הניקוי בקרח יבש
פיתוח רובוטים לניקוי במפעלי התעשייה בהתאמה אישית ללקוח

THE COOL WAY OF CLEANING

ניקוי בקרח יבש זה השם השני שלנו… אנו גאים להיות חלוצי השיטה בישראל, עם טכנולוגיית ®CRYONOMIC (ניקוי בעזרת קרח יבש) המיושמת בתעשיות המובילות בעולם!

ניר לי פתרונות גאה במומחיות המיוחדת בטכנולוגיות ניקוי וחיטוי אקולוגי באמצעות מכונות ניקוי בקרח יבש, עם נציגות בלעדית של חברת ARTIMPEX המייצרת את טכנולוגיות הניקוי המתקדמות בעולם. בהתאם לצרכים, מיישמת ניר לי טכנולוגיות ניקוי משולבות לניקוי, שטיפה בקרח יבש וחידוש.

 מגון רחב של יישומים
ניקוי בעזרת קרח יבש- מגוון רחב של יישומים! התייעץ איתנו.
טכנולוגיות ניקוי ושטיפה בקרח יבש (CO2) של ניר לי מיושמות במגוון רחב של תחומי יישום בתעשייה ומבטיחות את השבחת והארכת חיי המוצרים או המבנה, בעבודה יעילה וחסכונית.
 תחומי היישום
תעשיית החשמל, תעשיית המזון, אתרים ארכיאולוגיים, אתרים לשימור, תעבורה – רכב תעופה רכבות וספנות, תעשיית המתכות, תעשיית הגומי והפלסטיקה, תעשיית הכימיקלים, שיקום לאחר שריפות, רשויות מקומיות, מוסדות ציבור (מרכזי תרבות, מוזיאונים, היכלי תרבות, בתי קולנוע, מתנ"סים) ,בתי חולים ,בתי מלון, רשתות שיווק ועוד – ניקוי שטיפה בעזרת קרח יבש יכולים להתאים עבור כולם.

היתרונות המיוחדים של ניקוי ושטיפה בקרח יבש עם ניר לי פתרונות:

ניר לי נותנת מענה מושלם, רציף וחסכוני לכל פרויקט, ואף למספר גדול של פרויקטים באותה העת. זאת בזכות ציוד מתקדם בהיקף הגדול בישראל וצוותים מקצועיים בפריסה ארצית. התוצאה- חיסכון עצום בזמן ובכסף בזכות הצמצום בהשבתת הייצור.
לניר לי למעלה מ-27 שנות פעילות בתחום השירותים ופתרונות לתעשייה, עם התמחות מיוחדת בתחום הניקוי בקרח יבש. בשנים ארוכות אלה רכשנו ניסיון רב ומיומנות, ופיתחנו שיטות עבודה ייחודיות לצד טכנולוגיות ניקוי מתקדמות אותם אנו מייבאים לארץ, בזכות זה אנו יודעים לתת מענה מושלם של ניקוי תעשייתי לצרכי הלקוח בכל טכנולוגיה שהוא יצטרך לצד צוות עובדים מקצועי ומוסמך אשר ידע לקרוא את הצורך בשטח.
אנחנו כאן בשבילך – עם מענה מקצועי מיידי. זמינות זו מבטאת את המחויבות המיוחדת שלנו ללקוח.

טכנולוגיות ניקוי

דילוג לתוכן