חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי ארונות חשמל

ניקוי ארונות חשמל באופן שגרתי חיוני לצורך תפקודם התקין של לוחות החשמל ולשמירה על רמת בטיחות מקסימלית.

ניקוי ארונות חשמל באמצעות קרח יבש

ניקוי ארון החשמל מצמצם את הסיכון להיווצרות שריפה בלוח החשמל, מפחית את טמפרטורת העבודה של לוחות החשמל ואף משפר את איכות ההולכה של החשמל, ועל כן, מומלץ לבצעו באופן קבוע, במטרה למקסם את תפוקת לוחות החשמל תוך חיסכון באנרגיה ומניעת תקלות בטיחות.

השיטה המומלצת ביותר לניקוי ארונות חשמל הינה ניקוי באמצעות קרח יבש, הנחשבת למועדפת מכל הבחינות. ההליך מתבצע באופן יבש לחלוטין, איננו מזיק למשטח ואף איננו מותיר אחריו משקעים כלשהם, ועל כן, יעיל ביותר לצורך ניקוי ארונות חשמל.

מהו ניקוי בקרח יבש?

קרח יבש הינו תצורה יבשה של פחמן דו חמצני. תצורה זו נוצרת כתוצאה מאחסון של פחמן דו חמצני בתנאי לחץ ונעשה בו שימוש באמצעות התזה לצרכי ניקוי. עם התפשטותו של הפחמן הדו חמצני נוצר חומר דמוי שלג הנדחס ומקבל צורה על ידי שיחול (אקסטרוזיה). השיחול מגדיר את גודל הגרגרים הנדרשים לצורך פעולת הניקוי.

יתרונות השיטה

ניקוי ארונות חשמל באמצעות טכנולוגיית קרח יבש מסיר באופן המיטבי מגוון מזהמים המפריעים לתפקודם האופטימלי של לוחות החשמל לרבות שומנים, אבק, פיח, חומצות, שבבים וגורמי זיהום אחרים. באמצעות טכנולוגיה זו, ניתן להשיג רמת ניקיון מקסימלית, ללא צורך בכימיקלים ובממיסים שהשימוש בהם איננו רצוי.

ניר לי פתרונות – המענה המקצועי ביותר

חברת ניר לי פתרונות, מהראשונות בתחום הקרח היבש בישראל, מייבאת לארץ את טכנולוגיית הקרח היבש של המותג CRYONOMIC®, אשר מיושמת בתעשיות הגדולות בעולם. כמייצגת בלעדית של חברת ARTIMPEX, יצרנית טכנולוגיות הניקוי המתקדמות בעולם, אנו מספקים את הפתרונות האמינים והאפקטיביים ביותר בעולם בהתאמה פרטנית לצרכי הלקוח.

בין היתר, אנו מספקים שירותי טיפול שנתי בארונות חשמל הכוללים ניקוי יסודי בקרח יבש, חיזוק ברגים, צילום טרמוגרפי עם דו"ח, צביעת ואיטום ארונות חשמל, במידת הצורך, ועוד. הטיפול מבוצע בליווי מהנדס חשמל מקצועי, בזמינות גבוהה וביעילות מקסימלית.

נשמח לעמוד גם לשירותכם!

אחרי

לפני

אחרי

לפני

דילוג לתוכן