חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי בלחץ אולטרה גבוה

פריצת מחליפי חום

מחליפי חום מהווים חלק בלתי נפרד ממערכות חימום מים תעשייתיות לסוגיהן השונים. החיכוך המתמשך בין מחליפי החום לנוזלים גורם להיווצרות משקעי לכלוך ואבנית הפוגמים בתפקוד מחליפי החום ויוצרים את הצורך בפתרון מהיר יעיל אשר יאפשר למחליפי החום לשוב ולספק תפוקה מקסימלית. במידה והצטברות המשקעים לא גרמה לסתימה של הצנרת, ניתן יהיה להסתפק בניקוי הצינורות בלבד. אולם, במקרים בהם גרמו המשקעים השונים להיווצרות סתימה של ממש, יהיה צורך לבצע פריצה של מחליפי החום ולנקותם באופן יסודי ביותר.

מהו ההבדל בין ניקוי לפריצת מחליפי חום?

צינורות מחליף החום עשויים להיסתם כתוצאה מאבנית, מקוקס, מפוליפרופילן, מפלסטיק, מפאולינג וממשקעים רבים אחרים הנוצרים בעקבות הליכי הייצור השונים. בעוד ניקוי מחליפי חום מתמקד בניקוי פנימי של הצינורות בלבד, בפריצת מחליפי חום, לעומת זאת, יש לפרוץ פתח בצינורות הסתומים על מנת לאפשר את הטיפול במשקעי הלכלוך שהצטברו בהם.

הניסיון המקצועי שעושה את ההבדל במבחן התוצאה

בפריצת מחליפי חום נדרשים ידע מקצועי רב ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להתאים את אופן הטיפול לסוג המשקע.

אנו, בחברת ניר לי פתרונות, מעמידים לרשותכם את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בענף ומסירים משקעים מכל סוג, לרבות משקעים קשים, בעזרת דיזות ייעודיות הפועלות באמצעות לחץ מים גבוה, ולאחר פריצת הצנרת בידי מומחינו, מנווטות את דרכן בתוך הצנרת תוך שהן מסירות את המשקעים החוסמים אותה.

צוות המומחים שלנו, שמאחוריו ניסיון מקצועי רב שנים, אמון על התאמה אופטימלית של סוג הדיזות למשקעים הקיימים ועל הגדרת לחץ המים המדויק הנדרש לשם הסרה מושלמת של משקעי הלכלוך ללא פגיעה בצינורות עצמם.

נשמח לעמוד גם לשירותכם

חברת ניר לי פתרונות הייתה לאחת מחלוצות ענף הניקוי התעשייתי בישראל, ובמהלך יותר משני עשורים של הצלחה, מיצבה עצמה בשורה הראשונה בענף, כשהיא מציעה את המענה המקצועי, המתקדם והמדויק ביותר לכל צורך בתחום, תוך התאמה מושלמת של הפתרון הנבחר לצרכיו הייחודיים של כל לקוח, בזמינות גבוהה ובבטיחות מלאה. נשמח לספק גם לכם את מיטב שירותינו לשביעות רצונכם המלאה !

דילוג לתוכן