חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי אברזיבי

ניקוי בהתזת זכוכית

ניקוי בהתזת זכוכית

אחת מטכנולוגיות הניקוי המקובלות בעולם התעשייה לענפיו השונים עושה שימוש בהתזת זכוכית. אבקת הזכוכית מוזרמת אל מכונת התזה בלחץ אוויר ומאפשרת ביצוע פעולת ניקוי עדינה, מחד, ויעילה, מאידך, אשר איננה מזיקה למשטח הזקוק לניקוי.

מתי מומלץ לבצע ניקוי בהתזת זכוכית?

ניקוי בהתזת זכוכית מתאים לניקוי משטחי אלומיניום כמו גם למשטחי נירוסטה והסיכון להיווצרות שריטות במשטח כתוצאה מהשימוש בו הנו מינימלי. זאת ועוד, השימוש באבקת הזכוכית הנו בטיחותי, ומקובל לבצע התזת זכוכית גם למטרות אסתטיקה ובטיחות, כאשר התזת הזכוכית מעניקה למשטחים אפקט של חספוס ומאפשרת לשדרג את מראה המשטח או להפוך אותו למונע החלקה.

מעבר לעולם התעשייה, בו משמש ניקוי בהתזת זכוכית לניקוי משטחים, ניקוי מסוג זה יעיל אף לניקוי מכוניות חלודות, כאשר רמת החלודה איננה קשה.

כספקית שירותים מהחלוצות בענף הניקוי בהתזה לתעשייה, המציעה את מיטב שירותיה המתקדמים מזה למעלה מ28 שנה, חברת ניר לי פתרונות גאה להעמיד לרשות לקוחותיה את הפתרונות המתקדמים והאפקטיביים ביותר גם בתחום הניקוי בהתזת זכוכית, תוך הקפדה על התאמה מלאה לאופי המשטח ולסביבתו ותוך הגנה מקסימלית על המשטח במהלך הניקוי, במטרה למנוע כל נזק אפשרי.

חשוב לנו שתהיו מרוצים

שביעות רצונו המושלמת של כל לקוח היא המטרה שלנו. לשם כך, אנו מבססים את מניפת שירותינו המקיפה על מיטב הטכנולוגיות המתקדמות בענף כמו גם על צוות מומחים מיומן שמאחוריו ניסיון עשיר בניקוי תעשייתי לסוגיו ואשר אמון על מתן פתרון איכותי, עצמתי, מקיף ומדויק בהתאמה פרטנית לכל צורך ולכל דרישה.

הסטנדרטים הגבוהים בתחומי האיכות והבטיחות, הניסיון רב השנים שמאחורינו, הפריסה הארצית המלאה של שירותינו והחדשנות הטכנולוגית הבלתי מתפשרת, מאפשרים לנו להציע לכם את הפתרונות האופטימליים בזמינות גבוהה ולספק מענה גם למספר פרויקטים מורכבים במקביל, תוך חיסכון בזמן ובמשאבים מצד הלקוח.

זקוקים לשירותי ניקוי בהתזת זכוכית? אם חשוב לכם לקבל פתרון מקצועי בתפירה אישית לצרכים שלכם, בזמינות מלאה וביעילות מקסימלית, צוות מומחינו ישמח לעמוד גם לשירותכם ולספק לכם שירות מקצועי, אישי ומסור כמיטב המסורת של ניר לי פתרונות.

תחזרו אלינו

Error: Contact form not found.

דילוג לתוכן